102JAMZ Weekend

Big Mo's Blog

 


Chris Brown Yells At Valet, Refuses To Pay $10 Charge

Footage of Chris Brown yelling at a valet and refusing to pay $10 has been released.

Chris Brown is back in hot water, this time for refusing to pay a valet.

TMZ recently obtained footage of Chris Brown yelling at and refusing to pay a valet attendant at PINZ Bowling Center in Los Angeles, CA. According to the report, Brown felt that he did not deserve to be charged $10 for valet service given the short amount he spent in the bowling alley.

When the valet refused to give Brown his keys back without payment, the singer/rapper became angry and threatened to, "turn this whole spot up."

"Gimme my fucking keys, fuck ten dollars," he yelled at the attendant. "Gimme my keys [or] we gonna turn this whole spot up, I promise you."

This isn't the first incident that Chris Brown has had in the new year. Brown got into a scuffle with Frank Ocean back in January, and last month, he went on a highly publicized rant on Instagram.



Tags :  
Topics : Human Interest
Social :
Locations : California
People : Chris Brown




 
03/08/2013 12:45AM
Chris Brown Yells At Valet, Refuses To Pay $10 Charge
Please Enter Your Comments Below
03/08/2013 7:45AM
Not$10dollars
Chris brown needs to stop what he dont have 10dollars lmao
03/08/2013 10:01AM
mind your business
Leave Chris alone how would you fell if cameras were all up in yo face..besides all hes tryin to do is make a change...which we all no needs to be done..so dont be a H8tr
Title :
Comment :
advertise with us
Recent Blog Posts
Trainwreck, Live!
Can Serena Grand Slam It?
Got Milk?
OMG! You 2?
Yup, Almost Naked
President Kanye?
Bitch Slap at the VMA Corral
"I Wanna Be Trump's Running Mate"
Categories
Archives